SEO

Bij Reprise staat SEO voor Search Experience Optimization. Zoals de naam al aangeeft is, dit meer dan het oude Search Engine Optimization. Het gaat om het optimaliseren van alle search gerelateerde touchpoints in de customer journey van klanten.

We gebruiken een datagestuurde mix van klantervaring, media en content om de prestaties te verbeteren

Hierbij verbetert Reprise al jaren met succes de organische resultaten binnen verschillende Search platformen, van Google Search tot Amazon en van Pinterest tot YouTube. En zoekt hierbij continu de samenwerking met het paid search (SEA) team in haar holistische search aanpak. SEO is binnen Reprise daarmee ook een belangrijke factor in de verschillende stappen van FLOW.

De beste antwoorden (content) kunnen alleen gegeven worden als we de klantvraag en intentie bergijpen. Dit is daarom een essentiële stap tot het behalen van positieve resultaten uit SEO. Welke vragen er worden gesteld en op welke manier en via welk platform dit gebeurt verandert continu. Er vindt op dit moment een verschuiving plaats van het intypen van de vraag in Google naar het uitspreken van de vraag (voice search) en market places als Bol.com en Amazon winnen snel aandeel.

De sleutel tot succes bij het verbeteren van de organische resultaten in de gehele customer journey zit hem in kwaliteit. Waar saaie content met de juiste keywords voorheen genoeg was om goed gevonden te worden, is nu de kwaliteit van het antwoord bepalend voor SEO succes. Door de primaire focus te leggen op user experience, authority, user engagement en content zorgen wij ervoor dat onze klanten een beter antwoord geven dan de concurrent.

Neem vandaag nog contact met ons op

Weinig marketingbureaus weten hoe ze effectief de business voor hun klanten kunnen vergroten.